Logo của kho lưu trữ
  • Vietnamese
  • English
  • Đăng nhập
    Bạn là người dùng mới? Vui lòng nhấp vào đây để đăng kí. Có phải bạn quên mật khẩu?
Logo của kho lưu trữ
  • Đơn vị & Bộ sưu tập
  • Duyệt tìm
  • Vietnamese
  • English
  • Đăng nhập
    Bạn là người dùng mới? Vui lòng nhấp vào đây để đăng kí. Có phải bạn quên mật khẩu?
  1. Trang chủ
  2. Duyệt theo tác giả

Duyệt theo Tác giả "Nguyen, La Xuan Thu"

Đang hiển thị 1 - 1 của tổng số 1 kết quả
Số kết quả/trang
Tùy chọn sắp xếp
  • Đang tải...
    Hình ảnh thu nhỏ
    Tài liệu
    The relationship between perceived customer value, customer satisfaction, and customer loyalty at Community Pharmacies: A Cross-Sectional Study in Ho Chi Minh City : Graduation Thesis
    (Nguyen Tat Thanh University (Faculty of Pharmacy), 2023) Nguyen, La Xuan Thu; Ngô, Ngọc Anh Thư (MSc)
    This study investigated factors influencing customer perceived value and its relationship with satisfaction and loyalty at community pharmacies in District 1, Ho Chi Minh City. A cross-sectional survey of 400 customers was conducted using quota sampling. Results showed five key factors impacting perceived value: Empathy, Responsiveness, Assurance, Reliability, and Tangibles. These factors explained 52.9% of the variation in perceived value, which in turn influenced customer satisfaction and loyalty (39.9% each).

Phần mềm thư viện số bản quyền © 2002-2025 LYRASIS

  • Cài đặt Cookie
  • Chính sách riêng tư
  • Thỏa thuận bạn đọc
  • Gửi phản hồi